Ақтөбе облысы
Ақтөбе қаласы «№59 жалпы білім беретін орта мектеп»
Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2022-2026 жылдарға арналған
ДАМУ ЖОСПАРЫ
Ақтөбе қаласы
МАЗМҰНЫ
1. КІРІСПЕ…………………………………………………………………
2. БАҒДАРЛАМА ПАСПОРТЫ…………………………………………………
3. МЕКТЕП ЖӨНІНДЕ АҚПАРАТТЫҚ АНЫҚТАМА………………………..…
4. АҒЫМДАҒЫ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНА ТАЛДАУ.SWOT – АНАЛИЗ……………………..………………………………………………
5. МЕКТЕПТІҢ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ…………………………………..
Мектептің даму бағдарламасын болжау:
1. Ішінара білім беру процесін дамыту…………………………
2. Материалдық-техникалық базаны ішінара дамыту……….……………………………………………………………...
3. Бағдарламаны жүзеге асыруға бағытталған стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер мен іс-шаралар………………………….
4. Бағдарламаны жүзеге асырудағы критерии мен нәтиже көрсеткіштері……………………………………………………………
5. Тәрбие жұмысын жүзеге асырудағы мақсаттар мен міндеттер ……………………………………………………………
6. ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА МЕКТЕПТІҢ МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАСЫН НЫҒАЙТУ МЕН ДАМЫТУ БАРЫСЫНДА ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ …………………………...…………………..
2. БАҒДАРЛАМА ПАСПОРТЫ
Бағдарлама жасау үшін негіз
Ақтөбе қаласы «№59 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ-нің Даму жоспарын жасау барысында төмендегі құжаттар негізге алынды:
Бағдарлама мақсаты
Бағдарламаның міндеттері:
- Оқу-тәрбие процесіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу
- Оқушылардың салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
Мамандар аумағы бойынша:
- Педагогикалық ұжымды инновациялық жұмыстарды жалғастыруға ынталандыру;
- Педагог кадрлардың кәсіби шеберлігін дамытуға жаңа формалар қарастыру;
- ақпараттық технология бойынша барлық категориядағы қызметкерлердің біліктіліктерін арттыру.
Білім беру жүйесін басқару бойынша:
- білім беру ортасында корпоративтік басқару жүйесін жасау
- команда құру негізінде жеңілдететін орта құру;
- Жеке білім беру мен мәдени қажеттіліктің дамуы мен қалыптасу процесінде оқушыларға қолдау көрсету мақсатында тьютерлік технологиясын енгізу;
- Мектептің даму идеяларын жүзеге асыруға қабілетті басқару жүйесінің жаңа бағдарламасын енгізу;
- білім беру мекемесінің ұйымдастыру структурасында (психологиялық, диагностикалық, ақпаратты-аналитикалық) қызметтерді дамыту және жақсарту;
- психологиялық-педагогикалық мониторинг жүйесін құру;
- жеке тұлға қалыптастыруда білім ролін жоғарылату;
- білім беру процесінде оқушылардың әлеуметтік қорғалуын қамтамасыз ету;
- Мұғалімдерді ынталандыру жүйесін қалыптастыру, олардың қажеттіліктері мен білім беру қызметтерін мектептің қанағаттандыруы, оқушыларды ынталандыру, мұғалімдердің кәсіби деңгейі жайлы ақпарат қорының болуы.
Тәрбие жұмысын басқару жүйесі бойынша:
- Мектептің және сыныптың өзін-өзі басқару жүйесін дамыту және жетілдіру.
- Девиантты мінез-құлықтағы балалармен алдын алу жұмыстарының барлық түрлерін жақсарту.
- Дарынды балалармен жұмыс істеуді жалғастыру, қосымша білім сапасын арттыру.
- Қолайлы психологиялық климатты сақтау.
- Рухани-адамгершілік және көшбасшылық қасиеттері бар, отаншылдық, азаматтық жауапкершілігі басым, бәсекеге қабілетті, өзін-өзі басқара білетін, қарым-қатынас мәдениеті мен ақпараттық мәдениеті дамыған тұлға тәрбиелеу.
Материалдық-техникалық және қаражатпен қамтамасыз ету аумағы бойынша:
- қаржылық құралдардың қозғалысына бақылау және жоспарлау тетігін әзірлеу;
- қаржыландырудың қосымша көздерін тарту ( бюджеттен тыс, демеушілік, ҰПО мен конкурстарға қатысу арқылы гранттар ұтып алу)
- мекеменің даму қажеттілігіне сай материалдық-техникалық базаны нығайту ( білім беру процесін компьютерлендіру, аудиовизуалды құралдарды алу, оқуға көрнекілік құралдармен қаматамасыз ету) оқу кабинеттерінің жабдықтарын жаңа буынға сай жаңалау, оқу кабинеттерін ережелеріне сай жабдықтау (кабинетерді жабдықтау ережесі)
Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі:
Бағдарламаны жүзеге асыруда күтілетін нәтижелер:
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары қызметінің типтік ережеге сәйкестігі:
- Білім беру мекемелерінің бағалау тиімділігі көрсеткіштерімен мектептің жоғары деңгейде білім беру қызметі көрсеткіштерін қамтамасыз ету (6 көрсеткіш);
- Білім беру сапасын тәуелсіз бақылаумен білім беру сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету;
3. Мектеп туралы ақпараттық анықтама
Ұйымның атауы (жарғы бойынша): «Ақтөбе қаласы №59 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
Ұйым түрі мен типі: Жалпы білім беретін орта мектеп
Ұйымдастырушылық-заңды формасы: Коммуналды мемлекеттік мекеме
Негізін қалаушы: Ақтөбе қаласы әкімдігі.
Құрылған жылы: 1972жыл
Заңды мекен-жайы: Ақтөбе қаласы, Алматы ауданы т.а Георгиевка,үй 105
Телефон / факс: 8(7132) 73-05-51
Электронды поштасы: georsh06@ramdler.ru
Сайт адресі: 59.testim.kz/
Басшының аты-жөні,тегі: Нияз Ұлан Қомшыбайұлы
Ұйымның құрылымы
Басқару ұйымының атауы және басқару формалары. Негізгі функциялары . Педагогикалық кеңес(алқалы орган)
Оқушылардың өзін-өзі басқару кеңесі (оқушылардың өзін-өзі басқаруы)
- Мектепті басқаруға қатысты сұрақтарды оқушылардың қатысуымен шешеді.
- Мектепте өзін-өзі басқару ұйымын қалыптастырады.
- Жұмыстарды жүзеге асырудағы оқушылар ұсынысын талдайды, қалыптастырады.
- Ұжымда оқушылардың мектепішілік ішкі қызметтерін жүйеге келтіреді: нұсқаулықтар мен ережелерді қарайды, бекітеді.
- өзін-өзі басқару ұйымының жұмыс нәтижесін бағалайды, ақпараттары мен есептерін тыңдайды.
Ұйымның ресурстық базасы
Ұйым қаражаты
Жалақы қоры
Ғимарат сипаттамасы (жағдайы, салынған жылы, күрделі жөндеуден өткен жылы) Мектеп типтік 2-қабаттан тұратын мекемеде орналасқан. Мектепте жалпы 19 оқу кабинеті бар. Жабдықталған арнайы оқу кабинеттері: 1 химия кабинеті, 1 биология, 1 информатика кабинеті, 1 робототехника кабинеті бар. Сонымен қатар мектепте 1 спорт залы, акт залы және кітапхана бар. Мектеп асханасы 60 орындық.
78 дербес компьютер, олардың ішінде локальдік сеттегі-;
Оқушы компьютері- 53
Мұғалім компьютері-20
Қызметтік компьютерлер-5;
Кітапхана қоры:
Жалпы қоры-26100 дана;
Оның ішінде оқулықтар саны 22100 дана;
Көркем әдебиет-4317дана;
Әдістемелік құрал-0
Спорттық зал, мәжіліс залы:
Спорттық зал - 283кв.м( бірінші қабатта)
Мәжіліс залы - 216 кв. м (екінш қабатта)
Мектеп территориясы (аумағы, спорттық және ойын алаңдарының болуы
Жертелімі аумағы-21849 кв.м
Спорттық алаң- 2629 кв.м
КАДРЛАР
Сандық, сапалық құрамы
Педагог кадрлардың жалпы саны,оның ішінде қоса атқарушылар:
Жоғары: 38
Арнайы орта білім: 2
Санаттары бар:
Педагог-зерттеуші - 13
Педагог-сарапшы - 11
Педагог модератор - 6
II категория - 1
Білім алушылардың жалпы саны
БАРЛЫҒЫ: 528
Мектеп алды даярлық тобы-тәрбиеленуші;
1-4 класс - 214оқушы
5-9 класс - 247оқушы
10-11 класс - 67оқушы
«Алтын белгі» және «Үздік аттестат» алған оқушылар
2021-2022 оқу жылы - 3
«Үздік аттестат» - 3
2022-2023 оқу жылы - 3 оқушы
«Алтын белгi» 1 оқушы
«Үздік аттестат» 2022-2023 оқу жылы - 2
4. МЕКТЕПТІҢ АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙЫНА ТАЛДАУ, SWOT – АНАЛИЗ
Күшті жақтары (S) Ішкі орта |
Әлсіз жақтары (W) ішкі орта |
Мүмкіндіктер (O) |
Қауіпті жақтары (T) |
Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы болжанатын тәуекелдерді бағалау |
Алдыңғы құрылған бағдарлама негізінде мектептің педагогикалық тәжірибесі, жетістіктерді бағалау және талдау кезіндегі бәсекелестік артықшылықтары |
||||
- Мектепішілік құқықтық базасының болуы
|
- Оқу-тәрбиелеу процесі мен мазмұнының қазіргі экономикалық даму талаптарына,білім беру процесіне сәйкессіздігі; |
Жаңа технологияларды білім беру процесіне енгізу Мектептің тәрбие жұмысы жүйесіне әлеуметтік жобалау технологиясын енгізу; Ата-ана тәрбиесінің деңгейін жоғарылату жүйесін жасау; Ата-аналарды мектепішілік шараларға тарту; Мектептің даму мәселелерін шешуде әлеуметтік серіктестерді шақыру; |
Оқушы санының қысқаруына байланысты жалпы білім беру стандартының іске асырылуына қаржы көлемінің азаюы; - Жіберілген қателер негізінде қауіпті ескере отырып, ұйым ішінде үштілділікке көшу формуласын жүзеге асыру; жаңартылған білім мазмұнын игеруде кейбір оқушылардың дайын еместігі немесе жекелеген оқушылардың игеріп кетуіне құзіреттіліктерінің қалыптаспауы; Жаңа білім беруді игеруде консервативті тәсіл қолдану кейбір педагогтердің қолдануы қиындық туғызуы; Педагог кадрлар мен мектеп әкімшілігіне артылатын |
|
Мектептің материалдық-техникалық базасындағы мәселелеріне талдау және олардың |
||||
Күшті жақтары (S) Ішкі орта |
Әлсіз жақтары (W) ішкі орта |
Мүмкіндіктер (O) |
Қауіпті жақтары(T)
|
Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы болжанатын тәуекелдерді бағалау |
Жылу және жарық режимдері сақталады. Өртке қарсы сигнализация жұмыс жасайды. Барлық кабинетте икемдеген оқушы партасы, ауыз сумен қамтамасыз етілген. Мектеп асханасы: керекті ыдыстар, қазіргі тамақ үстелдерімен қамтылған. Спортзалдар,спорттық алаң,спорт жабдықтары бар. Интерактивті тақталар, проекторлар, компьютерлер, ноутбуктер, кітапхана, оқу залы, лингафон кабинеттері,химия, физика,биология ,информатика (2) кабинеттері бар. |
Интерактивті тақта ,мультимедиялық проектор,экран,сканер, принтер әр кабинетке қажет. |
100% балаларды ыстық тамақпен қамту Сабақтардажәне сабақтан тыс уақытта интернетжелісін пайдалану |
түрлі аурулардың пайдаболуы мен таралуы - оқушылардың жарақаттануы |
орташа |
S.(Strengths) «Күшті жақтары» |
W.(Wefrnesses) «Әлсіз жақтары» |
- тәрбие тұжырымдасы бойынша жоспарланған шаралар 92% орындалуы - Сыныптағы активтердің болуы, көшбасшылар тобы - Ата-аналардың жалпы білім беру іс-шараларына қатысуы - Еңбек, экономикалық және экологиялық білім беруді жүзеге асыру, мектеп бағының көгалдандыру және жетілдіру бойынша ҰШІ жүзеге асыру. |
- тәрбие тұжырымдасы бойынша жоспарланған шаралар 92% орындалуы - Сыныптағы активтердің болуы, көшбасшылар тобы - Ата-аналардың жалпы білім беру іс-шараларына қатысуы - Еңбек, экономикалық және экологиялық білім беруді жүзеге асыру, мектеп бағының көгалдандыру және жетілдіру бойынша ҰШІ жүзеге асыру. |
O.(Opportunities)«Мүмкіндіктер» |
T.(Threats) «Қауіптер, кедергілер» |
Қоғамдық байланыстарды кеңейту, мектепке әлеуметтік әріптестерді табу - білім беру кеңістігіндегі көшбасшылардың бірі ретінде мектеп мәртебесін көтеру |
Ата-аналардың өз жұмысынан босамауы. - Кейбір ата-аналардың балаларын тәрбиелеуіне құлықсыздығы - Отбасылық тәрбие болмауы - №59жалпы орта мектепте оқушылардың даму деңгейінің төмендігі |
«№59 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ-нің стратегиялық бағыттары мен мақсаттары,міндеттері мен шешімдері, шаралары,
Даму бағдарламасын жүзеге асырудағы жұмыстары
Тәрбие жұмысын жүзеге асырудағы мақсаттар мен міндеттер
Дарынды балалармен жұмыс жасау
Оқушылардың шығармашылық конкурстарға, олимпиадаларға, ғылыми конференцияларға, интеллектуалды марафондарға тарту.
Факультатив, үйірме, экскурсиялық жұмыстар арқылы шығармашылық атмосфера құру.
Жеке тұлғаның дамуына көмектесу
Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық жұмыстарын қалалық және облыстық деңгейде жариялау
Кадрмен жұмыс.
Жаңашылдық қызмет.
Физикалық тұрғыдан дені сау тұлға қалыптастыру.
Мақсат-міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған іс-шаралар тізімі:
(ұсыныстар, жобалар)
№ |
Іс-шара атауы |
Жүзеге асыру мерзімі |
1 |
Дарынды балалармен жұмыс«Табысқа жол» |
2022-2026 |
2 |
Кадрмен жұмыс« Бәрі мұғалімнен басталады» |
2022-2026 |
3 |
Жаңашылдық қызмет«Білім беруде инновациялық технологиялар» |
2022-2026 |
4 |
Физикалық дені сау тұлға қалыптастыру «Біз өмірді таңдаймыз» |
2022-2026 |
Күтілетін нәтиже:
1)Мектептің және ұстаздардың аттестациядан сәтті өтуі;
2) Мектеп статусын өзгерту;
3) Жоба қорытындысын бағалау критериилері: жоғары, орташа, төмен;
5.3. Бағдарламаны жүзеге асырудағы жетістіктер қорытындысының көрсеткіші мен критерииі
1 критерий: Оқушылардың оқу жетістіктері
№ |
Көрсеткіш |
мәні |
|||||
2019ж |
2020ж |
2021ж |
2022ж |
2023ж |
|||
1.1 |
Оқушылардың білім сапасы % |
44 |
48 |
49 |
47 |
49 |
|
1.2 |
11-класстардың ұлттық бірыңғай тестілеу қорытындысы, (орташа балл) |
62,3 |
78,6 |
82,4 |
83 |
85 |
|
1.3 |
«Алтын белгі» белгісімен аттестат алған түлектер саны |
2 |
2 |
1 |
0 |
1 |
|
1.4 |
Жалпы білім туралы «Үздік» аттестат алған мектеп түлектері |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
1.5 |
Пәндік олимпиада нәтижелері (жалпы қатысқан оқушылар санынан жеке үлесі): Қалалық деңгей Облыстық деңгей Республикалық деңгей Халықаралық деңгей |
14 |
18 |
20 |
28 |
30 |
2 критерий: Сабақтан тыс мезгілдегі жұмыс
№ |
Көрсеткіш |
мәні |
|||||
2019ж |
2020ж |
2021ж |
2022ж |
2023ж |
|||
2.1 |
Пәндік үірмелер мен, секцияларға, факультативтерге қатысымын қамту % |
65% |
62% |
65% |
66% |
68% |
|
2.2 |
Мектеп оқушыларының конкурстар мен сайыстарға, конференцияларға қатысымы (жалпы қатысқан оқушылар санынан жеке үлесі): Қалалық деңгей Облыстық деңгей Республикалық деңгей |
40% |
42% |
43% |
44% |
50% |
|
2.3 |
Қоғамдық ұйымдар мен өзін-өзі басқаруға қатысым үлесі% |
90% |
91% |
92% |
93% |
94% |
|
2.4 |
Оқушының құқықтық тәртіп сақтауы %: Кәмелетке толмағандар мен мектептің ішкі бақылауында болмауы, сабақтан себепсіз қалмау т.б |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 критерий: Денсаулық және қауіпсіздік
№ |
Көрсеткіш |
мәні |
||||
2019ж |
2020ж |
2021ж |
2022ж |
2023ж |
||
3.1 |
Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы % |
38% |
40% |
55% |
59% |
65% |
3.2 |
Денсаулық топтарына байланысты оқушылар саны, адам |
1топ-452 2 топ-39 3топ-5 |
1топ-444 2 топ-57 3топ-5 |
1топ-477 2 топ-47 3топ-5 |
1топ-446 2 топ-55 3топ-5 |
1топ-440 2 топ-60 3топ-5 |
3.3 |
Денсаулығына байланысты сабақты жіберу |
2% |
1% |
2% |
1% |
1% |
3.4 |
Мектептегі жалпы оқушылар санынан инклюзивті білім алуға тартылған, ерекше қажеттіліктегі балалар |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3.5 |
Денсаулығында кемістігі бар балалар( көз көру қабілетінің нашарлығы, тілінің кемістігі т.б) мектепке келуі мен бітіруі арасындағы қатынас үлесі % |
0,2% |
0,1% |
0,1% |
0,1% |
0,1% |
3.6 |
Мектептегі жарақат алған жағдайлар саны т.б |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 критерий: кадр
№ |
Көрсеткіш |
мәні |
||||
2019ж |
2020ж |
2021ж |
2022ж |
2023ж |
||
4.1 |
Жалпы кадрлармен қамтамасыз етілуі % |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
4.2 |
18 сағат жүктемесі бар мұғалімдер үлесі % |
74% |
72% |
76% |
90% |
100% |
4.3 |
23 сағат жүктемесі бар мұғалімдер үлесі% |
20% |
20% |
24% |
24% |
24% |
4.4 |
Жоғары білімді мұғалімдер үлесі % |
98% |
98% |
96% |
98% |
98% |
4.5 |
Педагог-зерттеуші және педагог -сарапшы мұғалімдер үлесі % |
54% |
55% |
60% |
68% |
60% |
4.6 |
Эксперименттік және инновациялық жұмыстарға қатысым үлесі % |
59% |
59% |
63% |
66% |
68% |
4.7. |
Мақалалары жарияланған мұғалімдер үлесі % |
38% |
44% |
56% |
58% |
60% |
4.8 |
Оқу процесінде АКТ қолданатын мұғалімдер үлесі % |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
4.9 |
5 жылда 1 рет айта даярлаудан өткен мұғалімдер үлесі % |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
4.10 |
АКТ қолдану бойынша біліктілік арттыру курсынан өткен педагогтер үлесі |
45% |
58% |
62% |
68% |
70% |
4.11 |
Деңгейлік бағдарлама бойынша курстан өткен педагогтар үлесі |
32% |
38% |
42% |
50% |
60% |
4.13 |
Кәсіби конкурстарға қатысу нәтижесі (жалпы қатысқан мұғалімдер санынан жеке үлесі): |
9% |
12% |
17% |
20% |
22% |
4.14 |
Т.б |
|
|
|
|
|
5 критерий: Сапалы білім беру процесін ұйымдастырудың шарттары
№ |
Көрсеткіш |
мәні |
||||
2019ж |
2020ж |
2021ж |
2022ж |
2023ж |
||
5.1 |
Информатика кабинетінің болуы,бірлік |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5.2 |
Лингафон кабинетінің болуы, бірлік |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5.3 |
Оқушыларға арналған электрөткізгіш құрылғы орнатылған парта, лабораториясымен физика кабинеті,бірлік |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5.4 |
Жабдықталған химия кабинетінің болуы,лабораториясы, бірлік |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5.5 |
Нормаға сәйкес жабдықтарымен және интерьерімен оқу кабинеттерінің болуы, бірлік % |
60% |
70% |
70% |
80% |
90% |
5.6 |
Лицензияланған медициналық кабинеттің болуы, бірлік |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5.7. |
Дене шынықтыру бойынша бағдарламаны жүзеге асыру үшін құрал-жабдықтардың болуы,бірлік |
90% |
90% |
90% |
95% |
100% |
5.8 |
Оқулықтармен, әдеби оқулықтармен қамту % |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
6. БАҒДАРЛАМАНЫ ІСКЕ АСЫРУ АЯСЫНДА МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАНЫ
ДАМЫТУ МЕН НЫҒАЙТУ ҮШІН ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
№ |
Тауар атауы |
Жабдық стандарттары (саны) |
Болуы (саны) |
Қажеттілік (саны) |
Қажеттілікті қаржыландырудың жалпы көлемі (мың. теңге) |
Сонымен қатар: |
||||
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
2 |
Интерактивті тақта |
19 |
11 |
9 |
9 000 |
1891704 |
0 |
1830050 |
2492144 |
1000000 |
3 |
Шаңғы |
20 |
40 |
20 |
400 |
305220 |
0 |
0 |
0 |
400000 |
4 |
Доп, матрацтар, спорттық жабдықтар |
18-доп 1-тенн.стол 1-гимн.бревно 1-канат 3-гире |
18-доп 1-тенн.стол 1-гимн.бревно 1-канат 3-гире |
Матрац-5 Волейбол-1 сетка |
300 |
0 |
0 |
0 |
0 |
300 |
5 |
Компьютерлер |
78 |
78 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
Асханаға қажетті жабдықтар |
1-плита 1-жароч.шкаф 2-холодильник 1-бойлер |
1-плита 1-жароч.шкаф 2-холодильник 1-бойлер |
1-жароч.шкаф 1-плита |
1000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1000000 |
7 |
Мектеп парталары |
285 |
285 |
75 |
1650 |
0 |
0 |
0 |
1650000 |
0 |
8 |
Видеобақылау |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 |
Логопед пунктіне жабдықтар |
САНПИН талаптарына сай толық жабдықтау |
1 |
САНПИН талаптарына сай толық жабдықтау |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
Медициналық кабинет жабдықтары |
САНПИНталаптарына сай толық жабдықтау |
1 |
САНПИНталаптарына сай толық жабдықтау |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Дамудың негізгі мақсаты: Табысты мектеп идеясын жүзеге асыру. Мектеп үрдістерін сақтау, мұғалімдердің квалификациялық деңгейлерін жеткілікті деңгейде көтеру, мұғалімдердің шығармашылық тобының тиімді жұмыстарын жандандыру,дарынды оқушыларды анықтау, олармен жүйелі жұмыс жасау, дамыту. Мектепте оқушылардың кәсіби мамандық таңдау бағдарын жетілдіру мақсатында үнемі мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту-Білімнен кәсіпке, кәсіптен табысқа жету.
Табысты мектептің стратегиялық мақсаты- оқушыларды мүмкіндіктеріне сай білім беру, қажеттіліктері мен бейімділіктеріне қарай жеке оқыту, білім беру бағдарламаларын оқытуда терең және сапалы білім беру.
Мақсаттары:
Кәсіптік білім берудіжүзеге асыру мақсатында кәсіп алды даярлықтың оқу-әдістемелік құралдарын дайындау, қамтамасыз ету.
- Кәсіби білім процесінде оқу-тәрбиені жекеұйымдастырудағы мұғалімдердің дайындық жұмыстарын жүйеге келтіру.
- Кәсіби таңдау жасауда оқушылар бойында жауапкершілікті қалыптастыру.
- материалдық-техникалық базаның дамуын қамтамасыз ету
- оқушылардың әлеуметтік даму мүмкіндіктерін кеңейту, жалпы білім мен кәсіби білімді сабақтастыруды қамтамасыз ету, мектептің әлеуметтік байланыстарының кеңейтілген құрылымын жасақтау.
- Оқушыларды және мұғалімдерді жоғары деңгейдегі жүйелі ақпараттармен қамтамасыз ету.
- Педагог қызметкерлерге қосымша ынталандыру жұмыстарын жасау
Әрбір бала өміріндегі білімді табысқа жетелеу
Депрессия құқықбұзушылық пен суицидке әкеп соқтырады. Суицид мәселелері мен шешу жолдары:
Орталық мектептер- жоғары академиялық интеллект, әлеуметтік және эмоционалдыққа зиян келтіретін қазіргі заманға нарцизм орталықтары.
Барлық топтарға арналған-биологиялық жасынан психологиялық артта қалу,мазасыздық, бала кім боларын білмеу.
Бағдарламалық жасақтама арқылы шығу- Өзін-өзі басқару. Достық. Тәжірибе. Білімін практикада қолдана білу. Тәуелсіздік. Психикалық дамуының өсуі. Кәсібін таңдау. Сәттілік.
Сапалы білім беру негізі-зейін қоюды ұйымдастыру. Үлкен ақпараттық масса кішіні жұтып қояды. Егер мектепте оқушылардың басым көпшілігі пассивті болса, олар біртіндеп актив оқушыларды да жұтып қояды.
Сыныпты дұрыс ұйымдастыру білім сапасының 60проц құрайды. Кластағы тәртіп пен ереже мотивациядан да жоғары. Бала дамуының 70 проц өз жолдастарына байланысты. Білім сапасы сол кластың әлеуметтік структурасының құрылымына байланысты.
Сапалы білім-оқушының психикалық өсуінің көрсеткіші.
Өзін-өзі жетілдіру
Талантардың пайда болуы
Әлеуметтік тобын іздеу
Өрісті дұрыс қалыптастыру.
Суицидтің алдын алу-мектеп психологы басшылығымен жүргізіледі.
Мақсаты-әртүрлі жастағы жасөспірімдер арасындағы мәселелердің алдын алу: суицид, құқықбұзушылық, алкагольге тәуелділік т.б
Міндеті-оқушылар арасында кикілжің тудырмау. Тыңда-түсін-көмектес принципі бойынша жұмыс жасау.
Мәселелерді шешу жолындағы мұғалім картасы.
Егер мәселе болса,өз мәселесін өзі шешуге мүмкіндік беру, бақылау, кеңес беру,айту, түсіндіру.
Тәрбие жұмысындағы тиімділігі:
Оқушылардың басым көпшілігі жұмысқа қамтылады
Мәдениеті дамиды
Уақытқа талабы күшейеді
Мектепте жайлылық атмосферасы орнайды
Оқушылар арасында таланттар ашылады
Әртүрлі жастағы жасөспірімдер арасындағы мәселелердің алдын алады.
Ата-аналар мен мұғалімдердің қанағаттануы.
БАҚЫТТЫ ҰРПАҚ-БАРЛЫҒЫМЫЗ ҮШІН ЖАРҚЫН БОЛАШАҚ
Мектеп директоры Ұ.Қ.Нияз